Organigrama

Els centres educatius necessitem una organització interna que ens permeti ordenar l’acció diària de la manera més òptima possible per tal de poder incidir adequadament en el nostre objectiu final: l’educació de l’alumnat del centre.

Aquesta organització és la que ens permet en última instància incorporar a l’aula innovació educativa i ampliar els projectes que ens plantegem.

L’organització bàsica de l’Institut Pere Ribot es resumeix a l’organigrama següent:

Consell Escolar de centre:

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. Hi ha representat l’equip directiu, el claustre de professors i professores, les famílies i l’alumnat. Per veure la seva composició podeu consultar l’apartat específic del Consell Escolar.

AFA:

Les Associacions de Famílies d’Alumnes del centre assistiran als pares en tots aquells drets que els pertoquin pel que fa a l’educació dels seus fills. Les associacions de pares dels Instituts, sense fer obstacle al que és enunciat al punt anterior, tenen com a finalitat essencial prestar la seva col·laboració en les activitats educatives a càrrec del centre, coadjuvant a l’assoliment dels seus fins. En aquest enllaç podeu trobar la composició de l’AFA