Jornada de portes obertes per al curs 2023-2024

Ja tenim fixada la data de la jornada de portes obertes per al curs 2023-2024: 27 de febrer de 2023, a les 18.00 h.

Aquest curs, per fi, recuperem el 100% de presencialitat. Així, tant la xerrada de la directora i de diversos professors i professores, com la visita a les instal·lacions del centre les realitzarem amb normalitat. L’estructura de la jornada serà:

• De 18.00 a 19.00 h aproximadament, presentació per part de la directora i del professorat del centre del nostre projecte educatiu.
  • De 19.00 a 20.30 h aproximadament, visita de les instal·lacions del centre en grups reduïts i guiats per professorat i alumnat del centre.

La xerrada informativa serà el dia 27 de febrer a les 18.00 h, està molt enfocada a l’ESO i presenta el centre i el seu tarannà.

Un cop realitzada la jornada de portes obertes us deixem la presentació que va realitzar la directora del centre i part del claustre del professorat, en format pdf.

PRESENTACIÓ

Un agraïment especial a l’alumnat que us va acompanyar durant la visita al centre. Gran tasca! #orgulldalumnes

Posteriorment (sempre abans de l’inici de preinscripció de batxillerat) realitzarem una xerrada específica del batxillerat. De la xerrada de batxillerat encara no tenim data. Si en voleu informació ens podeu escriure un e-mail a institut@inspereribot.cat i així que la concretem ens posarem en contacte amb vosaltres. El dia 27 el podeu aprofitar per visitar les instal·lacions.

I després de la jornada de portes obertes caldrà que feu la preinscripció i posteriorment formalitzeu la matrícula. Aquestes són les dates:

Aquí us deixem els enllaços oficials de tota la informació per a la preinscripció i matrícula del curs 2023-2024 del Departament d’Educació:

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 23-24

MAPA ESCOLAR

Per tal que comenceu a tenir informació del nostre centre, aquí us deixem vídeos a través dels quals us podeu fer una imatge del tarannà del centre, del professorat, de l’alumnat, …. de tota la comunitat educativa. Esperem que us facin servei.

• Vídeo breu de presentació del centre

• Vídeos d’alumnes del centre on expliquen activitats que fan a Treball per projectes, a la sortida a la neu, als intercanvis internacionals…

• Vídeo d’exalumnes del centre opinant sobre la seva experiència a l’Institut. Una visió emocionant amb una mica de perspectiva per tal de completar la jornada de portes obertes. Què en pensen de l’Institut les nostres exalumnes?

• Per tal que l’alumnat de 6è de primària pugui conèixer in situ el nostre institut, reaitzarem visites guiades de totes les escoles de Vilassar de Mar. Com cada any serà un plaer acollir-vos.
  • Atenció personalitzada: si teniu cap pregunta podeu contactar amb nosaltres per e-mail a institut@inspereribot.cat, o per telèfon de 08.30 a 14.30 h al número del centre 937500708.

A mida que tinguem més informacions les anirem ampliant

1. Giulia

Hola, Bon dia.
    Cal la inscripció per les portes obertes de l’ESO (27 de febrer de 2023, a les 18.00 h.)?
    Gràcies