Consell escolar

El Consell Escolar és un òrgan col·legiat on estan representats tots els sectors de la comunitat educativa (professors, pares, alumnes, AMPA, Ajuntament, equip directiu i PAS). És un espai de reflexió, diàleg i debat d’afers relatius a la comunitat educativa. És per això que qualsevol reflexió o aportació que vulgueu fer, us heu de dirigir al representant del vostre sector per tal que ho exposi en les reunions de Consell Escolar tal i com ho estableix les NOFC (Normes d’Organització i Funcionament del Centre).

Actualment, composen el Consell Escolar les persones següents:

• Direcció: Marta Pons, Clara Ramos, Enric Mambrilla
  • Professorat: Francesc Nieto, Eugènia Nicolàs, Sílvia Díaz, Maria Suàrez, Jordi Adsuar i Mireia Ledesma
  • Alumnat: Nil Viñas, Mireia Mena, Paula Capilla
  • Famílies: Anna Banet, Eugènia Ganuza i Virgínia Quesada
  • Representant de l’AFA: Anna Momblant
  • PAS (Personal d’Administració i Serveis): Marc Martí.
  • Ajuntament: Gemma Manchado

En aquest enllaç podeu trobar tota la informació del Departament d’Educació referida als consells escolars de centre. CONSELLS ESCOLARS