Instal·lacions

Tot i que el nostre centre es va crear el curs 98-99, l’edifici on estem actualment es va inaugurar l’any 2006. Les instal·lacions, tal i com intenta reflectir la imatge que acompanya el text, formen part d’un engranatge, amb el treball, l’alumnat i el professorat, que és el nostre dia a dia educatiu.

Com veieu, disposem de 17 aules ordinàries, totes elles dotades de pissarra de guix i pissarra digital. També tenim 3 aules d’especialitat com són la de música, la de visual i plàstica i la d’idiomes. Així mateix tenim 3 aules d’informàtica, 3 laboratoris, de física, de química i de biologia, així com un gimnàs-sala polivalent i una biblioteca.

A més el centre també disposa de dues zones diferenciades de pati, un de petit i una pista poliesportiva i una zona enjardinada i d’hort.

Finalment disposem de despatxos per als diferents departaments educatius, sala de professorat, despatxos per a reunions, consergeria i els despatxos administratius i de l’equip directiu.

I tot plegat us ho intentem mostrar en les fotografies següents, realitzades per l’alumnat de l’optativa de Llenguatge fotogràfic de 1r de batxillerat del curs 22-23. Gràcies noies i nois per la vostra feina i la vostra aportació.