Matrícula ESO

En el cas que el/la vostre fill/a estigui en la relació definitiva de l’alumnat admès en aquest centre, us informem que la matrícula oficial de l’ESO l’haureu de formalitzar entre els dies 14 i 18 de juny per a 1r d’ESO i del 28 de juny al 2 de juliol per a 2n, 3r i 4t d’ESO. CONSULTEU EN AQUEST ENLLAÇ EL CALENDARI OFICIAL DEL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT

RELACIÓ DE DOCUMENTS QUE CAL PRESENTAR

• Carnet de vacunacions de l’alumne/a
  • 1 fotografia mida carnet. Cal fer-la sobre fons blanc i sense barrets, gorres o cintes al cap que dificultin el reconeixement de la persona fotografiada.
  • En el cas que hàgiu fet la preinscripció de manera telemàtica i no hàgiu hagut de presentar documentació acreditativa caldrà que ens feu arribar còpia del DNI de l’alumne/a i dels mare i pare, així com còpia del llibre de família i de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne/a.
  • Fulls de dades degudament complimentats: