Matrícula ESO

En el cas que el/la vostre fill/a estigui en la relació definitiva de l’alumnat admès en aquest centre, us informem que la matrícula oficial de l’ESO l’haureu de formalitzar entre els dies 18 i 26 de juny de 2024

Consulteu en aquest enllaç el calendari oficial de tot el procés.

En aquest enllaç podeu trobar tota la informació sobre la preinscripció.

RELACIÓ DE DOCUMENTS QUE CAL PRESENTAR

• Còpia del carnet de vacunacions de l’alumne/a
  • 1 fotografia mida carnet. Cal fer-la sobre fons blanc i sense barrets, gorres o cintes al cap que dificultin el reconeixement de la persona fotografiada (és suficient si la feu amb el telèfon mòbil a baixa resolució).
  • En el cas que hàgiu fet la preinscripció de manera telemàtica i no hàgiu hagut de presentar documentació acreditativa caldrà que ens feu arribar còpia del DNI de l’alumne/a i de la mare i del pare, així com còpia del llibre de família i de la TSI (targeta sanitària individual) de l’alumne/a.
  • Fulls de dades degudament complimentats: