DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES.

El proper dia 25 de novembre és el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, i creiem important informar-vos de les actuacions que es realitzaran al voltant d’aquesta jornada al nostre municipi. És per això que adjuntem el programa d’actes que ha publicat l’Ajuntament de Vilassar de Mar.
També us volem informar que l’Institut Pere Ribot està sensibilitzat i treballa per a la igualtat de gènere. Exemples destacats en són:rebobina-25-de-novembre

• Taller de desigualtats de gènere realitzat a 2n d’ESO gràcies a l’Ajuntament de Vilassar de Mar i a l’Associació Candela. Els tallers de prevenció de violència masclista aborden directament els conceptes bàsics, la incidència, la desmitificació i els indicadors d’alerta. També es posa a l’abast de l’alumnat la informació sobre els recursos generals i locals per al seu tractament. A càrrec del personal tècnic del Pla d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilassar de Mar.
  • Taller de prevenció de la violència de gènere realitzat a 4t d’ESO gràcies a l’Ajuntament de Vilassar de Mar
  • Assistència de l’alumnat de 4t d’ESO, a la Sala Roser Carrau, al teatre-fórum “És de conya?” de la companyia NUS Teatre i Acció Social, gràcies també a l’Ajuntament.

Finalment deixem uns enllaços que considerem d’interès:

Aquí podeu veure enllaçat en format pdf el “Manifest institucional” de la diada.

Aquí podeu veure la campanya engegada per l’Institut Català de les Dones: “Davant la violència masclista: Rebobina. Canviem el fil de la història”. http://dones.gencat.cat/ca/ambits/violencia_masclista/dia_internacional_contra_violencia_masclista/rebobina/