Construïm un joc!

Heu jugat mai a The Middle, un joc en què guanya qui arriba l’últim? Us heu endinsat a les profunditats del Laberint Màgic? Quins estranys misteris ens esperen als seus intrincats camins? Us veieu capaços de respondre adequadament al Parc Question, un joc que posarà a prova meticulosament els vostres coneixements sobre el Parc de la Ciutadella? I què em podeu dir de Snake? Estareu a l’alçada de les seves preguntes?

Durant una setmana els alumnes de 1er de l’ESO s’han deixat endur pel seu vessant més artístic i ens han delectat amb la creació d’uns increïbles jocs de taula que han posat de manifest, un cop més, tot allò que un un grup d’alumnes esperonats per la creativitat poden arribar a dur a terme.

No només han investigat sobre el Parc pel que ens passegem cada dia, sinó que han enginyat un tauler ple d’imaginació, han descrit el joc i les seves normes, han retallat les preguntes, han dissenyat un logotip, un anunci publicitari, ens han explicat el joc en el decurs d’una amena exposició i, el més important, han gaudit i nosaltres amb ells.

Voleu jugar?

Vídeo que mostra el procés creatiu d’un dels grups, format per l’Anouk, la Julia, el Jordi i el Nico.