Serveis AFA

Agendes i carpetes

Des de l’AFA, cada curs es crea una agenda i una carpeta del centre. El disseny interior està fet per l’alumnat i correspon al guanyador d’un concurs obert a tot l’institut.

L’agenda escolar es reparteix a tot l’alumnat perquè es considera un element important d’informació i organització escolar.

A l’alumnat de 1r d’ESO també se li dona una carpeta del centre, que pot servir per més d’un any.

Activitats extraescolars

L’AFA i l’Associació Esportiva Escolar de l’institut Pau Vila ofereixen cada curs un ventall d’activitats extraescolars per cobrir l’horari no lectiu, adreçades a tota la comunitat educativa: futbol sala i voleibol (femení i masculí), reforç a l’estudi, teatre, anglès, programació, etc. Trobareu tota la informació al web de l’AFA

Llibres de text

L’AFA dona suport a l’institut per gestionar l’adquisició de les llicències digitals dels alumnes.

Si cal adquirir algun llibre de text es recomana fer-ho a la cooperativa ABACUS, a partir del mes d’agost (c. Tres Creus, 86, Sabadell. Tel. 937276106). El motiu és que existeix un conveni entre Abacus i l’AFA perquè es retorni un % dels llibres que els alumnes i famílies del Pau Vila adquireixen anualment. Aquest import es reverteix en benefici de tot l’alumnat a través de la reducció del cost del material que s’utilitza a l’aula.

Trobareu tota la informació al web de l’AFA: https://www.afadelpauvila.com/