Serveis AMPA

Agendes i carpetes

Des de l’AMPA, cada curs es crea una agenda i una carpeta del centre. El disseny està fet per l’alumnat i correspon al guanyador d’un concurs obert a tot l’institut.

L’agenda escolar es reparteix a tot l’alumnat perquè es considera un element important d’informació i organització escolar.

A l’alumnat de 1r d’ESO també se li dóna una carpeta del centre, que pot servir per més d’un any. Per a la resta d’alumnes, la carpeta del centre es pot adquirir a la sala de l’AMPA al preu de 2 €.

Activitats extraescolars

L’AMPA i l’Associació Esportiva Escolar de l’institut Pau Vila ofereixen cada curs un ventall d’activitats extraescolars, per cobrir l’horari no lectiu, adreçades a tota la comunitat educativa: futbol sala i voleibol (femení i masculí), escalada (a La Panxa del Bou), reforç a l’estudi, teatre, anglès (a la FIAC), … Trobareu tota la informació al web de l’AMPA

També us oferim el servei de biblioteca.

Llibres de text

L’AMPA creu en la filosofia de la reutilització de llibres, tant pel seu sentit pedagògic com econòmic, i, per això, presenta diferents opcions:

• Reutilització de llibres mitjançant l’empresa Iddink.
  • Plataforma digital per poder intercanviar els llibres directament entre les famílies, on tothom pot penjar les seves ofertes i demandes de llibres pel proper curs.
  • Adquirir els llibres de text a la cooperativa ABACUS, a partir del mes d’agost (c. Tres Creus, 86, Sabadell. Telf. 93 727 61 06).

Trobareu tota la informació al web de l’AMPA: http://www.ampadelpauvila.org/