L’alumnat de 2n Batxillerat a El Intermedio

madrid

Dimarts 21 de març, l’alumnat de 2n de Batxillerat va anar a El Intermedio, de La Sexta TV. Aquesta va ser una de les activitats del viatge que cada curs es realitza a Madrid per al batxillerat social i humanístic, amb l’objectiu d’aprofundir i conèixer de primera mà algunes de les obres artístiques i alguns dels espais de la història literària que s’estudien a classe. Visites com les de la Casa de Lope de Vega, la del Convento de las Trinitarias amb la tomba de Cervantes in situ, el Madrid dels Àustries, etc. omplen el temps d’aquests atrafegats quatre dies. També hi va haver temps pel teatre, així com pels tres grans museus madrilenys (Prado, Reina Sofía i Thyssen), tot i que aquest any el que sembla haver triomfat molt també, ha estat el Museu Primark…!