Projecte de recerca a l’Entorn d’Aprenentatge de Tuixent.

Del 11 al 15 de juny els alumnes de 4t d’ESO que vulguin poden assistir al Camp d’Aprenentatge de Tuixent (Alt Urgell) (http://www.entornaprenentatge-tuixent.com) per fer el Projecte de Recerca.

Els alumnes interessats han de fer un primer ingrés de 100 euros i entregar el comprovant d’ingrés i l’autorització a la tutora abans de la tutoria del dijous 5 d‘abril del 2018.

PROGRAMA:

Dilluns

(11 juny)

Dimarts

(12 juny)

Dimecres

(13 juny)

Dijous

(14 juny)

Divendres

(15 juny)

8:00 Sortida de l’IES

11:00-13:00 Joc de descoberta de Tuixent

Dinar

Tarda: Sortida “Recol·lecció plantes per fer l’herbari”

Matí: Ruta de les plantes medicinals

Dinar (pícnic)

Tarda: Visita a l’Arboretum

Matí: Taller “Destil·lació” i  Visita

al Centre de Flora

Tarda: Tast d’infusions

Matí: Elaboració de l’herbari

Tarda:

Taller “Fem pomada de calèndula”

Visita Museu de les trementinaires

10:00  Fabricació d’un record (punt de llibre, quadre,…) amb plantes

17:00-18:00 Arribada a l’IES

PREU SORTIDA 170-180 euros

……………Retallar per la línia i retornar la part inferior al centre……………………….

SI / NO AUTORITZO el meu fill/a o tutorat………………………………………………………….. a assistir a l’Entorn d’Aprenentatge  de Tuixent programada pels dies 11 al 15 de juny de 2018. A més, autoritzo els professors del grup a prendre les mesures necessàries en cas d’urgència.

Nom i Cognoms del pare/mare o tutor legal…………………………………………………………

DNI…………………………………………………….                      Signatura

FORMES DE PAGAMENT

• Transferència al compte de l’Institut al BBVA: ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Recordeu indicar el nom de l’alumne/a a l’apartat “Concepte”

Si realitzeu la transferència de forma electrònica, a través d’internet o de l’aplicació bancària del mòbil, podeu enviar el comprovant de pagament a departament@imontbui.org, estalviant-vos la seva impressió en paper.

• Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne/a
  7. Ingressar el/s bitllet/s (no monedes) a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els bitllets ingressat coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció, si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar.
  9. Recollir el canvi (en monedes i fins un màxim de 10 euros) si és el cas
  10. Obtenir el Rebut (comprovant del pagament). Podeu escollir “Imprimir” i portar-lo al centre o bé “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu electrònic departament@imontbui.org.

Aquí podeu trobar l’autorització i full de pagament que s’ha entregat a classe:autorització-tuixent-1r-pagament-definitiva