L’energia nuclear és poderosa

L’Àrea de Tecnologia de l’Àmbit de Ciències i Tecnologia va organitzar una sortida amb els alumnes de 1r Batx. A, a l’antiga central nuclear de Vandellòs I, el dia 9 de maig.

En aquesta visita es va poder veure les instal·lacions de la central nuclear, de les quals destaca l’edifici de l’antic reactor. Aquesta central està en procés de desmantellament, que es va iniciar l’any 1989 i es completarà el 2028, amb la retirada definitiva del reactor. Gràcies a la visita l’alumnat ha pogut veure un dels sistemes de producció d’electricitat al nostre país, que és l’energia nuclear.

Aquesta sortida forma part del programa de la matèria de Tecnologia Industrial.