Tenir bon rotllo, no em patina!

El divendres dia 21 d’octubre l’Àrea d’Educació física de l’Àmbit d’Expressió de l’institut va organitzar una jornada de patinatge sobre gel per a l’alumnat de 2n curs de l’ESO al Palau del Gel del Barça.

Els nois i les noies d’aquest curs van poder viure una jornada amb companyonia i bon rotllo practicant un esport, molt popular en d’altres latituds més gèlides. Malgrat viure a la riba temperada de la Mediterrània la destresa que va mostrar el nostre alumnat sobre la pista fou d’admirar. Nogensmenys, cal dir, que el patinatge artístic sobre gel és considerat com un dels esports més difícils de practicar, però els i les nostres alumnes són capaços de superar qualsevol repte.