“El meu únic amor ha nascut del meu odi”

El dimecres 14 de desembre, al vespre, el grup de 25 alumnes que cursa matèries de literatura ha gaudit d’una magnífica i innovadora posada en escena de Romeu i Julieta de W. Shakespeare. Aquesta és la segona obra de la programació del Club de Teatre del Batxillerat d’Humanitats, que organitza l’Àmbit de Llengües i literatures.

A més, aquest cop l’alumnat també ha pogut conèixer una de les sales de teatre experimental i alternatiu més significatives de la ciutat: La Seca_Espai Brossa, així com el treball de nous i potens companyies i directors que emergeixen amb força en el panorama teatral. Aquest els cas de la companyia Projecte Ingenu i el director Marc Chornet.

Una vetllada estupenda en què els i les nostres alumnes es deixaren seduir pel gran clàssic de la literatura universal que ens es fa viure la història d’un primer i últim amor. La història de dos joves per desprendre’s del llegat d’odi que no els deixa estimar, que no els deixa estimar-se. Quan es coneixen, l’amor dels ingenus Romeu i Julieta és pur, complet, absolut, que malgrat acabar en tragèdia, ens fibla en les nostres ànimes la veritable natura de l’amor.