Estenem la catifa vermella: el tràiler de la nostra pel·lícula-documental

El projecte Cinema en curs, impulsat per l’Àmbit d’Expressió artística amb l’acompanyament del cineasta Jordi Morató i la participació l’alumnat que cursa la matèria Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO, ja ha estès la catifa vermella.

En aquestes dates el film que al llarg d’un curs escolar han produït i dirigit els nostres alumnes ja és a punt de la seva estrena.

La pel·lícula Camins del temps, que tracta sobre la feina d’un lutier i d’un afinador/restaurador de pianos de la vila de Gràcia, ja té el seu tràiler de presentació. La excel·lent cinta, la qual ja forma part del setè art, es presentarà el proper 2 de juny a la Filmoteca de Catalunya i es reposarà el dia de la graduació de quart curs a l’Espai Jove Fontana.