AFA Institut Joan Brudieu

Com fer-nos socis i sòcies de l’AFA – Institut Joan Brudieu?

• Informació per a la inscripció a l’AFA de l’Institut i per a la compra de samarretes i dessuadores.
  • Cal pagar la quota de l’AFA, accedint a la pàgina www.iddink.es. S’hi accedeix amb un usuari i contrasenya per a cada estudiant. En cas que hi hagi més d’un fill a l’institut, s’haurà de pagar la quota inicialment per a cada alumne i després IDDINK retornarà la quota o quotes, per tal que tan sols quedi pagada 1 quota per família. Hi haureu d’accedir al vostre compte d’usuari i seleccionar la casella de fer-se soci.
  • Autorització expressa de dades personals. Per tal que l’AFA pugui contactar amb els socis i sòcies i poder transmetre la informació que moltes vegades ens arriba i que pot interessar a les famílies, és necessari donar-se d’alta com a socis en el següent enllaç Autorització expressa de dades i omplir el formulari de registre de sòcies i socis.

Serveis i avantatges com a socis i sòcies de l’AFA – Institut Joan Brudieu

• Servei IDDINK –  Podeu fer la comanda d’ECO BOOKS i llibres amb descomptes especials.
    • Pagar la quota de soci.
    • Fer la comanda de samarretes i dessuadores del centre per a sortides, esport, trobades… amb descomptes especials.
      • Des de l’AFA – Institut Joan Brudieu es gestiona la comanda global al proveïdor i es fa arribar als alumnes a les seves aules.
  • Servei Psicopedagoga gratuït:
    • Tipologia de demandes que arriben i són ateses al servei psicopedagògic de l’AFA:
      • Tècniques d’estudi:
      • Desenvolupament d’hàbits i tècniques de treball intel·lectual.
      • Adquisició de tècniques d’estudi, desenvolupament de estratègies aplicades al estudi.
      • Orientació i ajuda psicopedagògica de l’alumnat amb problemes i trastorns emocionals i conductuals (ansietat, estrès, angoixa, depressió, impulsivitat, addiccions, TDAH, TND…)
      • Orientació professional i vocacional.
      • Autoconcepte i autoestima.
      • Motivació.
      • Habilitats socials i de vida.
      • Presa de decisions i resolució de conflictes.
      • Orientació familiar.
      • Desenvolupament cognitiu o de estratègies metacognitives aplicades al estudi.
      • Metacognició i comprensió lectora.
      • Avaluació psicopedagògica de l’alumnat amb dificultats de comunicació i de llenguatge.
      • Reforç escolar en àrees específiques com física i matemàtiques adreçat a alumnes amb dificultats d’aprenentatge.
    • Per sol.licitar-ne el servei has de posar-te en contacte amb la consergeria de l’Institut, que et facilitarà el contacte amb la psicopedagoga.
  • Preus especials en Tallers i Cursos.
    • Es poden sol.licitar tallers oferts tant:
      • des de l’institut
      • des de l’ajuntament
      • des de l’escola de música municipal (EMM)
    • Demana com fer-ho a traves del mail de l’AFA.
  • És present en el Consell Escolar de Centre.
  • L’AFA – Institut Joan Brudieu fa de lligam entre les famílies i el centre.
  • L’AFA – Institut Joan Brudieu està federada a AFFAC (Associacions de Federacions de Famílies d’Alumnes de Catalunya).
  • Participa a la Comissió de Garanties d’Admissió de l’escolarització de l’alumnat i del Pla d’Entorn de la Seu d’Urgell.

Junta AFA

• Junta de l’Associació de Famílies de l’Institut Joan Brudieu:
    • President/a:
      • Marga Montaña Gimeno
    • Secretari/ària:
      • Anna Garcia Altés
    • Tresorer/ra:
      • Gemma Castro Muntada
    • Vocals:
      • Laura Guillem Planavila

Contacte amb l’AFA – Institut Joan Brudieu

• Adreça electrònica de contacte: