Sortida de l’alumnat de Literatura catalana

El dia 24 de maig, l’alumnat de l’assignatura de Literatura catalana va realitzar una sortida a l’Ampolla per tal de realitzar una activitat de creació literària. En concret, a l’Ampolla es van enregistrar imatges fotogràfiques i de vídeo, les quals, posteriorment, han estat utilitzades per acompanyar la lletra de poemes i fragments narratius d’autors literaris ebrencs, com Gerard Vergés i Emili Rosales, i d’altres autors clàssics de la literatura catalana que s’han treballat al llarg del curs a la matèria de Literatura catalana.

Alemany a l’institut

Els alumnes de 1r de batxillerat que han cursat l’assignatura d’alemany ens fan cinc cèntims de la seua opinió sobre les classes rebudes i del nivell d’alemany que han assolit. Tots ells són estudiants del batxillerat econòmic, tot i que no han cursat la llengua alemanya durant els mateixos cursos. Hi ha alguns que començaren a 3r d’eso, mentre d’altres s’incorporaren aquest curs. Enguany han participat en un concurs de traducció alemany-català de la universitat Pompeu Fabra. Tots ells han assolit un molt bon nivell oral d’alemany.

Els alumnes del centre Sara Ortiga, Júlia Pallarés, Dídac Boldó i Jesús Monche han quedat finalistes del concurs literari Ficcions. El dia 24 de maig van assistir al lliurament de premis a La Pedrera (Barcelona).