34a MOSTRA DE TEATRE A L’ESCOLA- 2018

El grup de 2n de Batxillerat Escènic va participar en aquesta mostra teatral de les Terres de l’Ebre amb l’obra LA DECISIÓ. Aquesta obra, de creació grupal, volia plantejar tots els dubtes i inconvenients que tenim les persones a l’hora de dicidir totes les coses de la vida.
Aquest any vam tenir la sort de comptar amb l’ajuda imprescindible del professor Francesc Sancho. L’edició del vídeo que veureu a continuació és un muntatge que ens ha regalat i del qual ens sentim molt orgullosos. També veureu unes fotos magnífiques de Júlia i Quim (alumnes escènics) que van fer un treball amb diferents perspectives de l’obra. Esperem que us agrade moltíssim!!!!

Sortida de l’alumnat de Literatura catalana

El dia 24 de maig, l’alumnat de l’assignatura de Literatura catalana va realitzar una sortida a l’Ampolla per tal de realitzar una activitat de creació literària. En concret, a l’Ampolla es van enregistrar imatges fotogràfiques i de vídeo, les quals, posteriorment, han estat utilitzades per acompanyar la lletra de poemes i fragments narratius d’autors literaris ebrencs, com Gerard Vergés i Emili Rosales, i d’altres autors clàssics de la literatura catalana que s’han treballat al llarg del curs a la matèria de Literatura catalana.