L’alumne Ferran Esquerré, guanyador del XVI Concurs de tdr de la Fira Joan Cid i Mulet

L’alumne Ferran Esquerré i Castells, de 2n de batxillerat D (l’econòmic) s’ha emportat el XVI Concurs de Treballs de Recerca que organitza la Fira Literària Joan Cid i Mulet de Jesús amb l’obra Cartes des de l’exili del campredonenc Eduardo Rey Rodríguez, tutoritzat pel professor Agustí Campos del Departament de Geografia i Història.

Es tracta d’un estudi sobre les cartes enviades per l’exiliat campredonenc Eduardo Rey Rodríguez, el qual va ser alcalde de Campredó durant el conflicte bèl·lic de 1936-1939, a la seua esposa Lola Verge, en les quals trobem tota mena d’informació sobre temes familiars, però també sobre la situació sociopolítica del moment i el patiment que suposava trobar-se lluny de casa com a expatriats. També dona molta informació del seu pas pel camp de concentració de Sant Cebrià, a la Catalunya del nord, on milers de refugiats varen sofrir tota mena de penúries.
Felicitem de tot cor Ferran pel seu excel·lent estudi, el qual veurà la llum l’any que ve en format de llibre.