Visita de l’alumnat de l’IGS Sassenburg (4)

Diumenge 20 d’abril, l’alumnat de l’erasmus amb l’IGS Sassenburg i alguns alumnes de les assignatures d’alemany de 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat varen gaudir d’una jornada lúdica a Port Aventura. Varen tindre un dia esplèndid amb totes les atraccions al seu abast. Per a l’alumnat alemany va ser veritablement especial, i tot un goig poder disposar d’un parc d’atraccions tan prop.

Dilluns al vespre també varen poder gaudir d’una tarda de gaudi a la veïna població de l’Ampolla. Va ser una jornada ventosa, amb la qual cosa no van poder banyar-se, però varen contemplar la bellesa de la mar Mediterrània. A la nit va organitzar-se un sopar de famílies, que va comptar amb 52 participants al Forn de la Canonja de Tortosa.

Finalment, durant la gran diada del llibre i de la rosa, la gran festa de la catalanitat, es varen desplaçar a Barcelona per tal de veure el bell ambient de Sant Jordi des del cap-i-casal.