L’alumna Carla Isla finalista dels premis Ramon Calvo de treballs de recerca

L’alumna Carla Isla, de 2n de bartxillerat E, ha estat finalista dels premis Ramon Calvo de treballs de recerca de segon de batxillerat amb el treball en llengua anglesa Alys, Gareth’s daughter, tutoritzat pel professor Emigdi Subirats. Aquests premis els atorga l’institut de Deltebre, en col·laboració amb l’ajuntament de la població i l’AMPA del centre, per tal de reconèixer la feina de l’alumnat en l’àmbit de la investigació, a la vegada que recordar el nom d’un professor de l’institut que ens va deixar a una edat molt jove.