Visita de l’alumnat de l’IGS Sassenburg (1)

Un total de dos professores i dotze alumnes de l’IGS Sassenburg, de la ciutat de Gifhorn, estan prenent part en l’intercanvi erasmus amb el nostre centre. És el sisè cop que rebem la visita d’aquest alumnat procedent de la Baixa Saxònia, el primer en el format erasmus.

Varen ser rebuts a l’aeroport del Prat pel professor Emigdi Subirats, a la vegada que per totes les famílies participants a l’estació d’autobusos de Tortosa. Durant el dia d’avui han participat en una classe acadèmica d’anglès de batxillerat, han rebut la salutació de la directora del centre i de la responsable erasmus, per finalment celebrar un esmorzar col·lectiu, gentilesa de les famílies.

A les 11.00 han pres part en el programa televisiu Primera columna del Canal 21. Posteriorment, han fet una visita pel centre de Tortosa, per acabar el matí amb un diner col·lectiu que ha ofert l’escola de cuina i la direcció del centre.