Visita de l’alumnat de l’IGS Sassenburg (3)

Divendres 20 d’abril els dotze alumnes de l’IGS Sassenburg que han pres part en el projecte erasmus varen assistir a classes acadèmiques de llengua anglesa de batxillerat, així com a alguna divertida activitat musical amb l’alumnat de 2n de batxillerat escènic. A la tarda, acompanyats per les famílies, varen realitzar una visita al Kàrting del circuit de Calafat, on varen gaudir de la conducció dels cotxes amb els seus companys de l’erasmus.

Dissabte 21 varen navegar a bord del Sirgador pel riu amb una visita guiada varen poder gaudir de la bellesa del bosc de ribera, mentre el jove guia Ignasi els anava explicant en llengua alemanya els diferents monuments històrics a redós de l’Ebre.