Ens visiten alumnes de l’IES El Portillo de Saragossa

Els dies 10,11 i 12 d’abril ens han visitat alumnes de l’IES El Portillo de Saragossa. Dins el projecte El Ebro como eje de la inclusión, finançat pel Ministeri d’Educació (Agrupaciones de centros educativos 2022), s’han desenvolupat tres estades a tres de les ciutats per les quals passa l’Ebre: Reinosa (foren els alumnes de l’INS Dertosa els que hi feren cap), Saragossa (els alumnes càntabres de l’IES Montesclaros visitaren l’antiga Caesaraugusta) i Tortosa (han estat els aragonesos els que ens han visitat).

Els alumnes de l’IES El Portillo visitaren la ciutat, el delta de l’Ebre i feren una baixada pel riu amb les típiques muletes. Agraïm, de fet, al Club de Rem de Tortosa, la seua implicació per a fer possible esta activitat. Vos deixem algunes fotos de les activitats.