Visita a Soldebre

Durant els dies 22 i 23 de març els alumnes de primer d’ESO vam realitzar una visita a les instal·lacions de la cooperativa Soldebre organitzada pel departament de Tecnologia.
Ens van explicar les varietats d’oliva que tenim a les nostres terres, i per tant els tipus d’oli que aquí produïm, el procés de producció, i els vam poder tastar! Boníssims!
També un dels dos dies estava en funcionament el molí i vam poder veure la producció d’oli a la cooperativa.
A més van aprendre què és una cooperativa, altres sectors que comercialitzen, com el cítric i els molts serveis presten.
Va ser una sortida molt enriquidora.

Alumnes de primer d’ESO

3a edició de la Fira de l’estudiant

Dijous 20 de desembre, l’Institut va portar a terme la tercera edició de la Fira de l’estudiant. Tots els nostres alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat van assistir a la biblioteca on les diferents universitats, els van informar sobre la seva oferta educativa. Les universitats i centres que van participar a la jornada van ser: UPC, URV, ESADE, EUSES T.E., UOC, ESCOLA D’HOTELERIA INSTITUT DERTOSA, INSTITUT DE L’EBRE I LA UNIVERSITAT DE LLEIDA.

Spoken Word Film

Els alumnes de 2n de Batxillerat E han estat treballant aquest trimestre en un projecte: Spoken Word Film. En grups de 4, havien de produir un vídeo en anglès sobre un tema de crítica social o reflexió personal. Calia treballar, per tant, no només la llengua anglesa (especialment l’entonació, l’accent i la pronunciació), sinó també la creativitat (guió, imatge i so, interpretació, música…), el treball en equip i el pensament crític. El resultat han estat uns vídeos espectaculars. Hats off! Compartim amb vosaltres els dos vídeos més votats: en 1er lloc “ART”, en 2n lloc “EMPATHY”. Esperem que els disfruteu!

Felicitació dels alumnes de l’optativa d’Alemany

Els alumnes de l’optativa de llengua alemanya de 4t d’ESO ens canten unes nadales per felicitar-nos les festes i l’any nou. Dóna goig sentir-los, amb prou entonació en una llengua que no estan gaire acostumats a usar musicalment. L’aprenentatge de la lletra de les cançons nadalenques els apropa igualment a estructures lingüístiques, així com als sons d’aquesta llengua. Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr!