ERASMUS+ Job Shadowing

Aquest curs 23-24, el nostre centre ha participat per primera vegada en una mobilitat de Job Shadowing.
Aquesta modalitat de mobilitat es basa en l’intercanvi de docents. Aquets docents viatgen a un altre país per veure com treballa l’altre centre, aprendre i ensenyar bones pràctiques docents, intercanviar idees, crear vincles, ja siguin per a l’aprofitament docent com per al alumnat i una infinitat de coses més, totes elles molt interessants.

La mobilitat d’aquest any s’ha dut a terme al país veí, Portugal, concretament a Torres Vedras, ciutat situada a 40 minuts de la capital, Lisboa.
Les nostres docents van ser molt ben rebudes per l’Agrupació d’escoles Henrique Nogueira, van poder veure les seves instal·lacions, gaudir de les classes, de l’alumnat i del professorat i es van emportar un grapat d’idees que es posaran en pràctica al nostre centre properament.

Us deixem a continuació algunes de les imatges d’aquesta experiència.