Botiga Pedagògica

Què és la botiga?

La botiga pedagògica és un projecte ideat per ensenyar a l’alumnat el funcionament intern d’un establiment, dins la programació del curs del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria on  s’elaboren productes per part de l’alumnat de fleca i pastisseria.

Per donar sortida a l’estoc d’aliments produïts per l’alumnat es va crear el projecte de botiga on es donaran altres serveis, a part del pedagògic, com servei de bar, venda de producte, etc. per tal que l’alumnat vegi totes les fases d’un procés productiu i una possible sortida professional.

Horari i Ubicació

Productes Elaborats

Dilluns: 10:45 – 13:00
Dimarts:
Dimecres: 10:45 – 13:00
Dijous: 10:45 – 14:00
Divendres: 12:30 – 14:00

La botiga està ubicada a l’entrada del centre en un espai totalment visible pel visitant del centre i amb suficient espai per assumir la circulació d’alumnat i professorat.
Per donar suport a aquest espai, hi ha una sala adjunta a la botiga disposada de tal manera per servir als alumnes i professors de sala de menjador i consum dels productes comprats a la botiga.

Serveis

A la botiga es vendran els diferents productes que elaboren els nostres alumnes com per exemple:

• Pa
  • Pastes dolces i salades