• IMPORTANT !!!
  • Properes reunions de l’AFA (al despatx de l´AFA, i a les 18:30h):
  • 7 de Novembre (dimarts)
  • 13 de Decembre (dimecres)
  • 11 de Gener (dijous)
  • 6 de Febrer (dimarts)
  • 6 de Març (dimecres)
  • 4 de Abril (dijous)
  • 7 de Maig (dimarts)
  • 19 de Juny (dimecres)

També podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic: ampa@ibanus.cat

Dit aixó:

Benvolguts i Benvolgudes famílies,

L’AFA és una associació de mares i pares d’alumnes de l’Institut Banús, que té com a objectiu promoure la participació i col·laboració de les famílies en les activitats educatives del centre i vetllar per l’educació pública de qualitat.

Realitzem unes trobades bimensuals amb l’equip directiu del centre per analitzar i valorar el desenvolupament del curs, fer propostes de noves activitats i traspassar les aportacions i comentaris que ens fan arribar les famílies. L’AFA també participa en el Consell Escolar com a representant de les famílies.

Pel que fa a les activitats extraescolars, l’AFA participa en l’Associació Esportiva i Cultural Institut Banús, adscrita al Pla d’Esport a l’Escola. Aquesta iniciativa permet oferir als alumnes activitats esportives i culturals força àmplies.

Hem establert un sistema de quota única per fer un ús col·lectiu i socialitzat dels llibres de lectura i els llibres i dossiers de crèdits variables i de síntesi. Aquest sistema comporta un estalvi important de diners per a cadascuna de les famílies i un ús més racional dels recursos. Així, aquesta quota s’utilitzarà per comprar o finançar el següent:

• Agenda i llibreta.
  • Llibres de lectura de les matèries, llengua catalana, llengua castellana i anglès.
  • Dossiers i/o llibres dels crèdits variables, dels de síntesi i del treball de recerca.
  • Descompte en la compra dels llibres de text dels crèdits comuns.
  • Assegurança escolar obligatòria.
  • Material complementari i dotacions per informàtica, laboratori, aula taller, idiomes, audiovisuals, educació física…
  • Lloguer d’armariets per als alumnes.
  • Ajuts a l’alumnat en activitats.

Creiem que la instauració de la quota única socialitzada ha estat una feina especialment valuosa per a tota la comunitat educativa. Com ja sabeu, ens permet disposar de llibres de lectura, dossiers, material fungible, material de taller de laboratoris i al mateix temps invertim una petita quantitat anual en la millora d’infraestructures i en la dotació de materials per a les aules.

Us convidem a participar amb nosaltres en els debats i activitats que es realitzen dins de l’associació.