Preinscripció i Matrícula 2018-2019

Codi de centre: 08034606

AVÍS

Degut a una incidència tècnica el pagament del material de Batxillerat i Cicles Formatius amb sistema TPVescola encara no està actiu. Tan aviat com ho estigui, us informarem a través de la web.

Disculpeu les molèsties

Matrícula de 1r de BATXILLERAT
Matrícula de 1r de Cicles Formatius de Grau Mitjà
Matrícula d’ESO

Preinscripció Cicles Formatius de Grau Superior

Recordeu: Per als alumnes menors d’edat, el tutor o tutora és qui ha de demanar l’identificador (idCAT) amb el seu DNI i telèfon mòbil.

Preinscripció Batxillerat

Preinscripció Cicles Formatius de Grau Mitjà

Preinscripció ESO

Per a més informació

CONCURS CARTELLS

Atès que hi ha talent entre l’alumnat i professorat d’ensenyaments artístics, el Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental III,  us encoratja  a presentar-vos en aquest concurs de cartells que convoca la FCRi  (la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació).
L’obra guanyadora serà la imatge… Llegeix més»

RÀDIO 1R D’ESO

Els alumnes de primer d’ESO de l’institut  Baix Montseny i dins el marc de la franja de projectes, han anat a la ràdio de Sant Celoni a presentar els seus espais radiofònics. Les diferents propostes comptaven amb formats tan diversos com noticiaris de l’institut, entrevistes,… Llegeix més»