Biblioteca escolar i Bibliopati

Dins del projecte de Biblioteca es realitzen diferents activitats amb l’objectiu de promoure la lectura i els hàbits de llegir entre l’alumnat del centre.

Una d’aquestes activitats és el préstec de llibres a la Biblioteca escolar, situada a la planta baixa del centre, al costat de l’accés principal (vestíbul). L’alumnat de Primària, els dilluns i dijous a l’hora del pati, pot visitar la biblioteca i prendre algun llibre per casa seva, i retornar al cap d’uns dies. L’alumnat d’Educació Infantil, ho pot fer, els dimecres i divendres, a les 12h, sempre acompanyat d’un adult.

A més, els dijous tenim BIBLIOPATI, tant al pati d’Ed.Infantil com al de Primària, situem una bibliopati perquè l’alumnat pugui escollir un llibre, una revista, un còmic… i llegir durant l’estona d’esbarjo. Un cop l’han llegit, el poden retornar al carro de llibre.

Experiències pel foment de la lectura!