PREINSCRIPCIONS ESCOLARS/ INSTITUTS CURS 24-25

Procés de preinscripció escolar als ensenyaments obligatoris 2024-2025
Benvolguts i benvolgudes,
Com cada any en aquestes dates, som a les portes de la preinscripció escolar, que enguany serà:
PRIMÀRIA→ del 6 al 20 de març (INFANTIL I PRIMÀRIA)
SECUNDÀRIA→ del 8 al 20 de març (ESO)

Llegeix més»

TALLER BULLYING

L’AFA aquest curs escolar ens ha regalat a tots i a totes l’oportunitat de fer un treball específic del bullying a tota l’etapa de primària.
La Mercè i la Vanesa han volgut crear aquesta notícia per fer-vos arribar tota la feina que han fet amb l’alumnat… Llegeix més»

DANSA ARA 2024

Benvolgudes famílies,
avui 13 de març de 2024 els alumnes de 2n de primària han dut a terme l’activitat del Dansa Ara. Uns 3000 infants han ballat a la vegada, a la pista del Palau Sant Jordi, les danses que han practicat durant tot el segon trimestre a… Llegeix més»

8M A LA PALMERA

El 8 de març se celebra el Dia de la Dona, una jornada que es commemora la lluita per la igualtat de gènere i els drets de totes les dones, un dia per reflexionar i debatre sobre els reptes als quals encara fan front les… Llegeix més»

EIX CULTURAL: LA XOCOLATA

Una Aventura Dolça per a tothom!

Benvolgudes famílies,
Estem emocionats de compartir les novetats sobre la pròxima aventura que viurem junts a l’escola. Durant les pròximes setmanes, tots els cursos se submergiran en el fascinant món de la xocolata com a tema de l’Eix Cultural.
Imaginem els… Llegeix més»

PROGRAMA ESCOLAR DE FRUITA I HORTALISSA

Programa Escolar de Fruites i Hortalisses.
Benvolgudes famílies,
un curs més, participem en el programa escolar de fruites i hortalisses.
A principi o mitjans de cada mes, l’empresa distribuïdora ens farà arribar a l’escola fruita per a una setmana.
Durant aquest periode l’alumnat que vulgui tindrà l’opció de completar l’esmorzar… Llegeix més»

PORTES OBERTES 2024

Benvolgudes famílies,
aquesta setmana hem obert les portes de la nostra escola per rebre i acollir a les futures famílies d’I3. Van ser un total de 85 famílies les que varen venir a conèixer el nostre projecte educatiu, a veure les instal·lacions i a saber el… Llegeix més»

RACONS MATEMÀTICS

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, l’escola té diferents frànges de SEP, una d’elles és de català i l’altre de matemàtiques.
Els infants, a la franja horaria de SEP d’Innovamat, realitzen l’activitat de racons matemàtics. Els racons són espais dissenyats per fomentar l’aprenentatge de les matemàtiques a través… Llegeix més»

INVESTIGUEM ELS NIUS

Ja fa setmanes que els infants de 1r van iniciar un projecte sobre les aus del nostre entorn. Després de setmanes d’aprenentatge, vam decidir sortir a la Plaça de la Palmera per poder observar amb els nostres ulls allò que havíem investigat: els nius dels… Llegeix més»

SETMANA DEL CARNAVAL

Benvolgudes famílies,
Aquesta ha estat una setmana emocionant a la nostra escola, ja que hem donat la benvinguda al Rei i a la Reina del Carnaval i al seu seguici de capgrossos, fets tots ells pels nostres infants de 6è! La seva arribada ha marca l’inici… Llegeix més»

#100TÍFIQUES

Ahir els infants de sisè van participar en una activitat del projecte “100tífiques”, per conèixer millor el paper de les dones a la ciència, amb motiu de la celebració del dia de la Dona i la Nena a la ciència.
Aquest any ens ha fet la… Llegeix més»