Menjador escolar

L’Escola La Palmera disposa de cuina pròpia gestionada per l’empresa Alimentart i des de fa uns anys s’aposta pel menjar de proximitat.

En la confecció dels menús s’ha tingut en compte que els aliments siguin variats i els menús equilibrats.

L’estructura bàsica del dinar està formada per:
· Un primer plat a base de verdures amb patates, pasta, arròs o llegums.
· Un segon plat a base de carn, ou o peix, que assegura una aportació correcta de proteïnes, juntament amb una guarnició a base d’amanides variades
· Les postres que són, generalment, fruita pròpia del temps o iogurt natural.
· La beguda, que és aigua.

Els dinars es programen per períodes trimestrals i ocasionalment hi pot haver algun canvi.

El seu equip de treball està format per:

• Gemma Gómez – Coordinadora del Menjador
    • menjador@palm.ca
  • Núria Castellà – Supervisora
  • Max Harper- Cuinar
  • Telesfora Martín – Auxiliar de Cuina
  • Rocío Oural – Auxiliar de Cuina.

AJUTS DE MENJADOR

Si cliqueu en la imatge podreu anar a un enllaç amb documentació relativa a tot el procés de sol·licitud d’ajuts de menjador.

Termini per fer les sol·licituds:

Període de sol·licituds de juny: entre el 16 de maig i el 15 de juny, ambdós inclosos.

El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si s’escau, serà fins el 17 de juny.