3a JORNADA SOBRE DIVERSITAT I INCLUSIÓ

Benvolgudes famílies,

Aquesta última setmana del segon trimestre, hem celebrat a l’escola la 3a Jornada sobre diversitat i inclusió. Els objectius d’aquesta jornada han estat sensibilitzar als infants respecte a la diversitat funcional i ampliar els coneixements sobre aquesta a partir d’activitats vivencials i properes.

A la comunitat de petits han dut a terme dues activitats: a la sessió d’Art, han fet un dibuix pintant amb el pinzell a la boca sense fer servir les mans, i a la sessió de Psicomotricitat, han recorregut un circuit per parelles, un infant amb els ulls tapats i l’altre guiant-lo.

A la comunitat de mitjans i grans, a la sessió d’Educació Física, han pogut experimentar dos esports adaptats: Goalball i Voleibol asseguts. I a la sessió de Cultura Emocional, han fet un recorregut per l’escola amb els ulls tapats i un company que feia de guia.

També, el dia 21 de març, amb motiu del Dia Internacional de la síndrome de Down, vam venir a l’escola amb un mitjó de cada color per conscienciar sobre la inclusió i la diversitat i fer menció a aquest dia.