PORTES OBERTES 2024

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana hem obert les portes de la nostra escola per rebre i acollir a les futures famílies d’I3. Van ser un total de 85 famílies les que varen venir a conèixer el nostre projecte educatiu, a veure les instal·lacions i a saber el funcionament de l’escola. Aquest any també hem tingut la sort, de tenir al nostre alumnat de 6è que ha pogut explicar el funcionament de les especialitats d’anglès, música, art i robòtica. Durant el recorregut, les famílies han anat acompanyades de l’equip docent d’educació infantil i d’educació primària. Durant l’hora i mitja que ha durat la visita, han vist les diferents propostes pedagògiques que es fan a les comunitats.

Fem així un gran reconeixement a totes les persones que han fet possible aquestes portes obertes, gràcies!