EIX CULTURAL: LA XOCOLATA

Una Aventura Dolça per a tothom!

Benvolgudes famílies,

Estem emocionats de compartir les novetats sobre la pròxima aventura que viurem junts a l’escola. Durant les pròximes setmanes, tots els cursos se submergiran en el fascinant món de la xocolata com a tema de l’Eix Cultural.

Imaginem els somriures i la il·lusió dels nostres infants mentre descobreixen els secrets d’aquest dolç tresor! Des de la història de la xocolata fins a les seves diverses formes i sabors, cada nivell viurà una experiència única.

A través d’activitats creatives, tastets deliciosos i projectes divertits, els nostres petits i grans exploradors aprendran i gaudiran junts d’aquesta temàtica tan dolça i estimulant.

Estem convençuts que aquesta aventura en el món de la xocolata no només despertarà la curiositat dels nostres alumnes, sinó que també crearà moments inoblidables de connexió i aprenentatge compartit.

Manteniu-vos a l’aguait per a més detalls sobre les emocionants activitats i esdeveniments que tenim planejats en el marc d’aquesta deliciosa temàtica de l’Eix Cultural. Anirem actualitzant el plafó de l’entrada de l’escola amb el recull d’imatges i activitats que anem realitzant.

Comissió de festes.