US PRESENTEM A EN PALMERET!

Benvolgudes,

“Palmeret” ha estat triat com el representant oficial de la sostenibilitat a l’Escola “La Palmera”. El concurs, que va convocar als infants de tots els nivells, va destacar la importància de promoure pràctiques amigables amb el medi ambient i inspirar canvis significatius dins de la comunitat escolar.

Amb un compromís envers la sostenibilitat i una visió clara sobre com fer que l’escola sigui més ecològica, “Palmeret” ha estat triat com a guanyador.

Com a personatge de Sostenibilitat, Palmeret jugarà un paper crucial en la implementació d’iniciatives verdes a l’escola, treballant de la mà amb els infants, els docents i la resta de la comunitat educativa, per fer de l’escola “La Palmera” un exemple de compromís amb un futur sostenible.

Felicitats a ‘Palmeret’ per aquest reconeixement ben merescut, i que la seva dedicació ens inspiri a fer del nostre món un lloc més verd i saludable.