Projecte de Convivència

El document  PROJECTE de CONVIVÈNCIA que a continuació presentem és l’instrument on es reflecteixen
les accions que el centre docent desenvolupa per capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat
educativa per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

Aquest document és fruit de l’anàlisi de la realitat del nostre centre per part del personal del centre, per les famílies i sobretot per l’alumnat i incorpora aspectes que ja es treballen diàriament a l’escola i noves propostes a desenvolupar.
Aquest pla de convivència es nodreix de la proposta educativa de La Palmera  i declara unànimement la voluntat d’assolir un nivell de violència 0. En aquest sentit busquem sempre donar a l’alumnat les eines bàsiques més adequades al seu context i al moment que els ha tocat viure per tal que l’ajudin a conèixer les diferents realitats del seu entorn i alhora l’ajudin a mostrar-se tal com és, acceptant les qualitats i limitacions, tant pròpies com d’aquells qui l’envolten.