RACONS MATEMÀTICS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, l’escola té diferents frànges de SEP, una d’elles és de català i l’altre de matemàtiques.

Els infants, a la franja horaria de SEP d’Innovamat, realitzen l’activitat de racons matemàtics. Els racons són espais dissenyats per fomentar l’aprenentatge de les matemàtiques a través de l’exploració i el joc. Aquests ofereixen als nens i nenes la oportunitat d’interactuar amb materials concrets i participar en activitats que promouen el desenvolupament de les habilitats matemàtiques. A través d’ells poden explorar conceptes com la numeració, les formes geomètriques, la mesura, el raonament matemàtic i la resolució de problemes. Els racons ofereixen una manera pràctica i divertida d’aprendre matemàtiques, fomentant l’interès dels infants per aquesta àrea d’estudi.

Aquests racons els realitzen els infants que es queden a l’aula, ja que hi ha un petit grup de 4 alumnes que desenvolupa una feina més específica amb la seva tutora o el seu tutor. Durant els 30 min que dura la sessió, cada grup realitza una de les propostes i cada setmana treballen un concepte diferent, dins de cada activitat hi ha diferents nivells d’aprenentatge, per així fomentar l’esforç i la superació personal.

Esperem seguir gaudint d’aquestes propostes.

Aquestes fotografies mostren els racons de la comunitat de mitjans.