Escola de Practicum

A l’escola creiem que és important donar la oportunitat als joves estudiants de conèixer el nostre projecte educatiu per poder compaginar i enriquir la seva formació de caràcter pràctic i teòric. També considerem que aporten un valor afegit a l’escola sumant les seves idees, habilitats i capacitats.

La funció principal d’aquesta formació és orientar i acompanyar els estudiants de forma personalitzada al llarg d’aquesta etapa d’incorporació en una comunitat amb unes funcions socials i valors per l’exercici de l’educació. Aquest acompanyament s’encamina a l’adquisició i desenvolupament de les competències docents a partir dels models i pràctiques, de la immersió en la realitat del centre formador i, sobretot, de l’ajuda en l’anàlisi i reflexió conjunta sobre la pràctica i les competències professionals.

D’aquesta manera acollim als alumnes universitaris, cicles formatius i alumnes de l’ESO que vulguin compartir la seva formació amb nosatres.