Activitats Extraescolars ( AFA )

Les activitats extraescolars són aquelles que es realitzen just quan acaba l’horari lectiu a l’Escola ( 16.20-16.30h ). Són gestionades, contractades i organitzades per totes les famílies de l’escola a través dels representants de l’AFA.

És molt important la implicació i la participació de TOTES les famílies de l’escola per poder continuar garantint aquest servei any rere any. Les oportunitats educatives fora del temps lectiu escolar són essencials en el desenvolupament social, intel·lectual i físic dels infants.

Actualment l’empresa que s’encarrega de desenvolupar les activitats extraescolars a l’escola és ABAC. A continuació us deixem un quadre resum de les dades de contacte de les persones de referència de les extraescolars a l’escola, que són el coordinador i el propi director de l’empresa Eduactivities:

JAVI PEREIRA ( Coordinador Extraescolars Escola )  ( Coordinadora Abac ).
TELÈFON CONTACTE 673 90 68 63 93 360 10 44 ( Seu Abac )
MAIL CONTACTE coordi.extraescolars.lapalmera@gmail.com info@abacserveis.com

Clicant a les imatges podreu trobar més informació tant del casalet de setembre com de la proposta d’activitats per aquest curs 23-24.