Glifing

Què és Glifing?

Glifing és un mètode d’entrenament de la lectura, que millora la conciència fonològica,  velocitat i la comprensió lectora en molt poc temps a través de la seva plataforma.

A més a més, contribueix al desenvolupament emocional dels nens i nenes, un dels factors més importants perquè aconsegueixin l’èxit acadèmic.

L’Escola proporciona aquest recurs a les famílies de P5-1r i 2n. Cada família és responsable de fer-ne ús i ajudar a seu fill i filla en la millora de la conciència fonològica, velocitat i comprensió lectora.  Dins l’horari lectiu, el docent realitza activitats de lectura a través de la plataforma per ajudar a tot l’alumnat a interioritzar el procés.

D’aquesta manera garantim poder atendre cada alumne segons les seves necessitats. Això es fa donant a cada infant  la possibilitat d’avançar o reforçar el seu nivell per arribar a expressar el seu màxim potencial.