Setmana Sense Soroll del 24 al 30 d’abril.

Al llarg d’aquesta setmana a molts llocs de Catalunya amb el lema “Silenci Si us plau”  s’impulsen activitats per conscienciar sobre el soroll i els seus efectes.

SSS

El dimecres 26 d’abril és el dia internacional sense soroll i el principal objectiu és sensibilitzar i encoratjar a la població a fer alguna cosa respecte al soroll i la contaminació acústica ja que ens afecta en el nostre dia a dia.

L’Escola La Sardana aportarà el seu granet de sorra i proposa la següent activitat:

oferirà un espai a les 9h del matí perquè els nens i nenes sols o acompanyats pels seus familiars puguin deixar un cartellet penjat amb frases d’accions o sons que els hi agradi escoltar.

Exemple: m’agrada escoltar el so de les onades del mar.

Penseu la vostra proposta i animeu-vos a deixar la vostra empremta!