Rally fotogràfic per Badia

Aquesta tarda els alumnes de 6è hem sortit de l’escola per passejar per la nostra ciutat amb ulls encuriosits i amb prismàtics. Teníem dos objectius, un mirar amb atenció i amb l’ajuda dels prismàtics la vegetació i els animals del nostre entorn.

D’altra banda havíem d’aconseguir fotografiar aquelles cosetes que ens agradaven de la nostra ciutat. Hem descobert racons amb encants, un petit bosc mediterrani, els arbres que floreixen i ens fan pensar que aviat arribarà la primavera…

Però no tot són flors i violes… també ens hem adonat que hi ha imatges de la nostra ciutat que no ens han agradat. Totes elles teníen a veure amb accions poc cíviques de les persones que la habitem. Us les volem mostrar amb l’objectiu de concienciar a tothom per millorar i intentar  fer entre tots de Badia una ciutat jardí.