L’hortimecres d’avui un dia molt especial!

Avui per molts de nosaltres no ha estat un hortimecres qualsevol. A més de poder gaudir de l’hort i de poder participar en els jocs de punteria proposats per aquest dimecres també hem tingut l’oportunitat de compartir amb el Leo una bonica experiència!

El Leo ens ha explicat com un dia llegint un llibre de la granja amb el seu avi van tenir la idea de fabricar una caixa niu. Aquest és el resultat i ho ha volgut compartir amb nosaltres. Ara aquesta caixa niu la tenim a la nostra escola i ben aviat mirarem de trobar un raconet molt especial on ubicar-la.

Esperem que als ocellets de Badia els hi agradi tant com a nosaltres!

Gràcies Leo i no t’oblidis de felicitar també al teu avi que com tu dius… “és un manetes”

1. Alexandra Lallave

Gracias Escola por permitir que Leo comparta con su escuela momentos mágicos. Gracias por poner un granito de arena para que esa felicidad sea más grande aún. Nos sentimos verdaderamente identificados con vuestra/nuestra escuela!!!