L’Escola La Sardana participa al IV Fòrum XESC del Vallès Occidental.

El passat dimecres 10 de maig es va realitzar al Parc Central de Sabadell el IV Fòrum de la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Catalunya. La temàtica d’aquest any era “La Salut de la Ciutat”

La nostra escola va presentar  el seu projecte “Estima’t l’hort” amb una de les activitats més destacades d’aquest curs: la calçotada realitzada al mes de febrer.

Aquesta Jornada pretén ser una oportunitat d’intercanvi on assisteixen experts medi ambientals, mestres i alumnes de moltes escoles del Vallès Occidental.

Un dia molt especial per compartir projectes o actuacions sostenibles, per carregar la motxilla de noves idees i per afrontar nous reptes amb l’objectiu de tenir cura del nostre planeta.

Si voleu saber més, a la premsa de Sabadell es va publicar una notícia del Fòrum http://dom.cat/17tl