Els alumnes de 4t visiten el CosmoCaixa.

Avui dimarts, els alumnes de 4t hem visitat el Museu de la Ciència de Barcelona. La nostra sortida estava vinculada a l’àrea de Medi Natural i concretament amb el tema de l’Univers.

Hem gaudit d’una pel·lícula realitzada al planetari on ens explicaven molt detalladament el nostre sistema solar, les constel·lacions i les fases de la lluna. Tota la sala era per nosaltres i en aquest planetari la pantalla no era plana , era una cúpula i per tant la imatge ens envoltava.

Ens ha agradat molt i fins i tot, hem pogut realitzar preguntes sobre el tema que molt amablement ens han anat contestant.

Però això no és tot! Hem aprofitat al màxim la sortida per visitar totes les plantes del museu. Ens ha encantat anar voltant i a cada passa que donàvem descobríem nous racons relacionats amb la ciència.

Sens dubte una sortida molt recomanable que de ben segur els hi encantaria tornar a repetir, així que ja sabeu famílies!