Els alumnes de 4t de l’Escola Can Llobet visiten la Sardana

Avui dijous ha estat un dia molt especial per als nostres nens i nenes de 4t de l’Escola la Sardana.

Hem rebut la visita dels alumnes de Can Llobet que durant tota aquesta setmana estan celebrant al seu centre “La Setmana de la Ciència”. Volien visitar la nostra escola per veure un Laboratori en actiu ja que tenen previst a partir de l’any que ve crear un nou laboratori al seu centre.

Alhora hem aprofitat per fer un intercanvi entre escoles i hem compartit amb ells una obra de teatre feta pels nostres alumnes “El general Pum PUm” i alguns dels jocs de l’hortimecres.

p       p1

Realment ha estat una experiència molt bonica pels nostres alumnes i molt enriquidora també per als mestres de totes dues escoles.

De ben segur tornarem a repetir l’experiència i trobarem motius per fer activitats com aquestes.

Us deixem alguns dels comentaris fets pels propis protagonistes:

“No m’ha agradat la visita al laboratori, m’ha encantat!”  (Nena de Can Llobet)

“Ens ha agradat poder veure l’obra de teatre, la vostra escola i compartir els vostres jocs” (Nen de Can Llobet)

“Hem retrobat els nens i nenes dels jocs cooperatius amb els que havíem fet amistat” (Antonio 4tB)

“M’ha agradat compartir tallers de pati i jocs” (Romaysae i Rosa 4tB)