Acomiadem els curs d’una manera ben refrescant!

Els nostres nens i nenes han acomiadat el curs de la millor manera possible, fent unes activitats a l’aire lliure on poder gaudir del contacte amb l’aigua i en convivència amb els companys i mestres de l’escola.

Els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà han anat a la piscina del Bosc Tancat.

Els alumnes de cicle superior han passat el matí a la platja de Gavà.

Se’ns dubte una manera molt refrescant per fer front a les altes temperatures i per iniciar el període de vacances després d’un curs escolar ple de moments compartits que de ben segur ens  hauran fet crèixer com a persones.

Ara toca descansar, compartir instants amb les nostres famílies i amics i carregar piles per tornar al setembre!

Bon estiu!

Equip de mestres de La Sardana