Jornada de portes obertes

Avui hem fet la jornada de portes obertes a l’escola, adreçada a aquelles famílies que ens volen conèixer per decidir a quina escola duran els seus fills el curs que ve.

Estem molt contents, tant per la quantitat de persones que ens han donat l’oportunitat d’explicar-los el nostre projecte, com per la participació en qualitat de guies dels nostres alumnes de sisè. Com cada curs, els nois i noies que aquest any acaben l’escolaritat a Primària han estat els millors representants del centre, acompanyant les famílies per tota l’escola i explicant la seva experiència aquí. L’equip de direcció i els representants de l’AMIPA han fet la presentació i a les classes, mestres de tots els nivells i especialitats estaven a disposició d’aquells que volien ampliar la informació o resoldre dubtes.

Cliqueu la foto per veure l'àlbum