La infantesa dels avis

Ja fa unes setmanes els alumnes de 4t vam estar treballant “El nostre passat recent” a Medi. Vam fer diverses activitats a l’aula per observar com era la vida cap a mitjans del s.XX i veure com ha canviat tot en pocs anys. Alguns alumnes van portar objectes antics que tenien a casa seva i que han evolucionat com per exemple el telèfon,  i d’altres van portar objectes que ja s’han deixat d’utilitzar, com per exemple la cinta de cassette. El més interessant d’aquest tema es va donar quan vam convidar als avis dels alumnes per a que ens poguessin explicar en primera persona com era la vida fa més de 50 anys. Va ser una estona molt emotiva on avis (i una besàvia) i nets van poder compartir moltes vivències.

Cliqueu la fotografia