Últimes activitats del 1r trimestre a la ZER!!!

Estimades Famílies de la ZER,

Ja estem als darrers dies del 1r trimestre, és per això, que us volem compartir totes aquelles activitats que hem anat realitzant als diferents centres de la ZER:

Escola El Terrall

Aquest any a l’Escola El Terrall hem pogut tornar a celebrar el Nadal sense restriccions i podent veure les rialles i les cares de felicitat de tots els nens i les nenes.

El dilluns 19 de desembre de 2022, durant la tarda, tota l’Escola varem anar a la Panera a veure l’espectacle dels Pastorets a càrrec del grup de català per adults. Vam passar una estona molt agradable encara que quan apareixien els dimonis es va sentir algun que altre plor.

El dimarts 20 de desembre de 2022, l’alumnat d’Ed. Infantil i de C. Inicial han fet la cagada del Tió. Durant aquests últims dies, li hem donat molt de menjar i aquest els ha obsequiat amb un regalet.

L’últim dia (21 de desembre de 2022) hem realitzat un detallet de Nadal que tothom es va endur cap a casa; cap a mig matí ens ha vingut a veure el Pare Noel carregat amb el seu sac que estava ple de regals per totes les classes.

A continuació, podeu veure el recull de les imatges:

Han estat uns dies especials i esperem que aquestes festes també ho siguin per tots vosaltres.

Escola Ramon Gombal

A l’Escola Ramon Gombal de Penelles, l’últim dia del trimestre, vam poder gaudir de l’obra “Un problema al bosc” que ens van representar l’alumnat del Cicle Inicial. Ho van fer súper bé!!!

Després, vam cantar unes Nadales i vam tenir temps per realitzar una manualitat de Nadal.

Per acabar, tothom (grans i petits) vam fer cagar el Tió. Quin munt de coses que ens va portar!!!

A continuació, podeu observar el que va donar de sí la jornada:

Aquests dies ho hem gaudit d’allò més i esperem que vosaltres també ho gaudiu des de casa.

Escola Sant Bartomeu

A l’Escola Sant Bartomeu, de Bellmunt d’Urgell, vam realitzar la gravació del recital de poemes de la nostra escola. A més a més, també vam compartir un esmorzar conjunt on ens van convidar la nostra AFA i l’Ajuntament. Des d’aquestes línies us ho volem agrair!!!

Per acabar la jornada, tots i totes vam fer cagar el Tió i així va ser com vam concloure el 1r trimestre.

A continuació, podeu visualitzar el resum del que varem fer:

Esperem que pugueu gaudir tant o més, tal i com vam fer nosaltres des de l’aula.

En nom de tot l’Equip Docent de la ZER i de tota la Comunitat Educativa us volem dir

BONES FESTES!!!

A reveure,