El supermercat de joglars – Ed. Infantil!!!

Estimades Famílies d’Educació Infantil de la nostra ZER,

El passat 3 d’abril de 2024, tot l’alumnat d’Educació Infantil de la nostra ZER van ser convidats a anar al teatre Ateneu de Tàrrega per gaudir de l’obra supermercat de joglars.

Aquesta obra esta centrada en un trobador que componia versos i música durant l’edat medieval. Aquest era anomenat joglar. Sempre anava de poble en poble tot recitant les seves obres i a través de l’art i de certa improvisació, aconseguia captivar a tot el públic. Així doncs, supermercat dels joglars és un recorregut per uns passadissos imaginaris d’un supermercat joglaresc, en el qual podrem anar escoltant diferents cançons de casa nostra i d’arreu, així serà com ens endinsarem en la seva història i semblarà com si anéssim caminant de llibre en llibre d’una prestatgeria de biblioteca.

Us adjuntem les imatges perquè pugueu veure un petit recull de com hi vam assistir-hi:

Esperem que gaudissin de la sortida i que s’ho passessin d’allò més bé!!!

Fins aviat,

L’Equip Docent de la ZER Espernallac!!!